Triple P

TPUCC dedicated

Met TPUCC dedicated, oftewel Triple P Unified Communications & Collaboration, verzorgt Triple P een UC&C-omgeving die specifiek naar wens wordt ingericht. De private cloud wordt niet gedeeld met anderen, waardoor je altijd kunt rekenen op snelheid, capaciteit en een veilige omgeving voor jouw data- en communicatiestromen. De omgeving kent integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld Microsoft Outlook en/of Microsoft Teams als collaboration tool en diverse andere communicatiemiddelen als bijvoorbeeld spraak, chat, mail, WhatsApp en is met toekomstige social listening hit’s en IoT-berichten ontworpen. Voordelen van TPUCC omvatten onder andere pro-actief beheer, financiële vrijheid door een abonnementsmodel wat op- en afgeschaald kan worden, uptime garantie tot 99,99% en gescheiden datacenters voor additionele zekerheid van het netwerk en de data.

Voldoet een minder specifieke inrichting wellicht ook? In dat geval is er ook de mogelijkheid om te kiezen voor TPUCC shared, de gedeelde cloud service van Triple P.

Cookies on Triple P
We and third-parties use cookies on our website. We use cookies for statistical, preferences and marketing purposes. Google Analytics cookies are anonymized. Your preference can be changed by clicking 'Change options'. By clicking 'Accept' you accept the use of all cookies as described in our privacy-statement.
Necessary
Necessary cookies help make a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.
Preferences
Preference cookies enable a website to remember information that changes the way the website behaves or looks, like your preferred language or the region that you are in.
Statistics
Statistic cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously.
Marketing
Marketing cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.