Klantcontactcentrum
Alles om jouw klanten beter van dienst te zijn

Triple P - Klantcontactcentrum pagina - Header
herobackground.png

KLANTCONTACTCENTRUM

Jouw klanten nemen contact op met jouw organisatie zoals het hen het beste uitkomt. De ene keer via mail, de andere keer pakken ze de telefoon of gebruiken ze WhatsApp. Klanten verwachten snel en accuraat antwoord. Met een omnichannel klantcontactcenter van Triple P is dat geen probleem, omdat wij zorgen voor samenhang tussen alle kanalen. Medewerkers zien alle relevante klantinformatie op hun scherm en helpen klanten effectiever en sneller. Het resultaat is een optimale klantbeleving.

 

 

Met een modern klantcontactcenter is jouw organisatie bereikbaar op alle mogelijke manieren. Door informatie uit alle kanalen te combineren, hebben jouw medewerkers inzicht in alle contactmomenten en weten ze real-time wat er speelt.  

Triple P - Klantcontactcentrum pagina - voordelen

De voordelen van klantcontactcentrum bij Triple P:

  • Jouw medewerkers zien klantinformatie tijdens het gesprek op het scherm. Zo kunnen ze klanten vaker in één keer helpen. Zo bind je klanten voor langere tijd aan jouw organisatie. 
  • Een (zelflerende) chatbot beantwoordt veel gestelde vragen en verhoogt de efficiëntie van jouw organisatie. 
  • Voeg gespreksopnames toe voor trainingsdoeleinden. 
  • Zorg voor betere interne communicatie door integratie van Microsoft Teams.
  • Draai complete rapportages uit voor inzicht in wachttijden, aantal gesprekken en klanttevredenheid. 

Triple P maakt het klantbeeld compleet door databronnen zoals een EPD, ERP,- en CRM in het KCC te integreren. Ook koppeling met IoT-dataplatform of selfservice portalen is mogelijk. In een selfservice portaal ronden klanten zelf eenvoudige acties snel af. In het portaal verstrekken klanten belangrijke informatie die jouw medewerkers helpt om beter voorbereid in gesprek te gaan. 

Triple P helpt je ook bij het automatiseren van bedrijfsprocessen binnen je KCC. Dat draagt bij aan een snellere afhandeling van klantvragen. Je neemt jouw medewerkers veel routinematig werk uit handen, wat hun werkplezier verhoogt. Ook dat merken jouw klanten.  

Benieuwd naar de mogelijkheden?
Triple P helpt jouw organisatie om bedrijfsresultaten te verbeteren. Wij begrijpen de uitdagingen van jouw business als geen ander. Samen komen we tot oplossingen die bijdragen aan klanttevredenheid. We zetten graag een stapje extra om jou te helpen je bedrijfsdoelen te realiseren. Met een omnichannel KCC platform heb je alle tools om van jouw klanten ambassadeurs te maken die jouw bedrijf aanbevelen.  

Samen werken aan tevreden klanten 

Laat je adviseren

Gert Timmer vertelt je graag wat de mogelijkheden zijn

PARTNERS KLANTCONTACTCENTRUM

Arrow Back
Arrow Forward
Logo Mitel - Partner Triple P
Logo T-Mobile - Partner Triple P
Logo Audiocodes - Partner Triple P
Logo Poly - Partner Triple P
Logo Softex - Partner Triple P
Logo Tendfor - Partner Triple P
Logo bumicom - Partner Triple P
Logo Yealink - Partner Triple P
Logo QuandaGo - Partner Triple P
Logo Core Interact - Partner Triple P
Logo redCactus - Partner Triple P
Logo SoftApp - Partner Triple P

ONZE OPLOSSINGEN

BEL OF MAIL  
ONS GERUST. 

Jij hebt vragen, wij hebben de antwoorden. Wij zijn er om je te helpen.

formbackground.png
Triple P - Logo2

Contact

Nevelgaarde 60  
3436 ZZ Nieuwegein  
 
T: +31 (0)88 033 2500  
E: info@triple-p.nl  

Postadres:  
Postbus 775  
3430 AT Nieuwegein

Volg ons op:

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

ISO-Certificeringen

InformationSecuritySys_ISOIEC27001 wit.png
QualitySystCert_ISO9001 wit.png

Copyright Triple P - 2023

|