Triple P

360° klantcontact

Het klantcontactcentrum voor een optimale klantervaring.

Iedere keer als een klant contact met uw organisatie opneemt, heeft dit invloed op het totaalbeeld dat de klant van uw organisatie heeft. Naast de manier waarop u klanten te woord staat is ook de mate van bereikbaarheid van essentieel belang voor een optimale klantreis. Een goed ingericht klantcontactcentrum (KCC) tilt uw dienstverlening dan ook naar een hoger niveau. Heeft u dit nog niet? Wij helpen u graag met de inrichting. U krijgt immers geen tweede kans voor een eerste indruk.

Laat u adviseren

Met een professioneel klantcontactcentrum onderscheidt u zich en voldoet u aan de behoeften van de klant van morgen.

Waar bedrijven voorheen vooral via voice communiceerden, zien we de behoefte aan een omni- of mulitchannel omgeving sterk toenemen. De klant verlangt direct contact via een kanaal naar voorkeur en heft liefst met iemand die weet waarover hij of zij contact opneemt. Als organisatie wilt u bij inkomende communicatie (telefonisch, per e-mail, of via WhatsApp, webchat of social media) een overzichtelijk 360° klantbeeld hebben.

En neemt de klant contact op via bijvoorbeeld WhatsApp of webchat, dan moet het eenvoudig zijn om direct voice communicatie op te zetten. Dit alles dient zowel hisotisch als real-time inzichtelijk te zijn, zodat u weet wat er speelt bij uw klant.  Een aantal functionaliteiten mogen niet ontbreken als u uw klant zo goed mogelijk wilt bedienen.

  • Koppel CRM-software of andere applicaties voor een 360° view
  • Identificeer uw klant en verwijs hem of haar automatisch door naar de juiste medewerker of informatiebron.
  • Bied uw klant een virtual agent die 24/7 toegang geeft tot 'human like' gespreksservice zonder wachttijden.
  • Werk tijd- en plaatsonafhankelijk.
  • Werk vanuit één webbased applicatie.
  • Verkrijg real-time inzicht in de historie van uw klant.
  • Beschik over ACF-functionaliteiten en Skill Based routeringen.
  • Beschikt over rapportages om sturing te geven aan het gedrag van medewerkers.

Add-ons

  • Gespreksopname
    Ten behoeve van trainingsdoeleinden, het terugluisteren van gesprekken na incidenten of vanwege vereiste regelgeving.
  • Gespreksanalyse
    Om inzicht te verkrijgen in de bereikbaarheid van een medewerker of afdeling of kwaliteit van uw gespreken te analyseren.
  • Rapportages
    Om meetbare resultaten zichtbaar te maken voor bereikbaarheids- en kwaliteitsdoeleinden.
Voordelen
Betere klantbeleving

 

Betere bereikbaarheid

 

Kortere wachttijden

 

Real-time inzicht in de klant

 

Snellere klachtafhandeling

 

Analyse- en rapportagemogelijkheden

 

Triple P 360° Klantcontact powered by
Onze aanpak
1. Inventarisatie
2. Advies
3. Validatie
4. Planning
5. Implementatie
6. Gebruik

Samen naar een veilige digitale wereld
Onze bereikbaarheidsoplossingen functioneren niet zonder een connectiviteitsdienst zoals SIP Trunk, Internet, SD-WAN, IP-VPN en 4G/5G internet. Om cyberaanvallen te voorkomen moeten connectiviteitsdiensten veilig ingericht zijn. In samenwerking met Digital Investigation (a Triple P company) bieden we de mogelijkheid om IP Endpoint Management af te nemen. Ook kunnen wij uw ICT-omgeving optimaal beveiligen met één van onze andere securitydiensten zoals SIEM, SOC, Vulnerability Management en Network Security Monitoring.

Lees meer

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem gerust zelf contact met ons op of laat uw gegevens achter. Één van onze specialisten voorziet u graag vrijblijvend van meer informatie.

sales@triple-p.nl

+31 (0)88 033 2500